En ny sorts ficka!

Små barn har ju så små rumpor så jag tog fram en modell som går från framsidan till baksidan.
Kanske skulle man söka patent på den ;-)

Det blir som en baggymodell- jättesnyggt tycker jag.









Här har Diti på sig sina baggy jeans i ekologiskt mjukt jeanstyg.








Han har även fått ett par mysiga hängselbyxor i brun härlig velour...











Kunde inte låta bli ett par brallor i mysiga tågtyget heller...






Jag hittade några mössor som jag hade på 70 talet...sååå coola! 
Den lilla röda hade jag på min första jul då jag var 2 månader.
Den andra har min mamma stickat åt mig.





Till sist så måste jag berätta att jag har massor med kläder som legat här hemma länge nu ute på Tradera.



Kommentarer
Postat av: Emma

Fint! Lilla mamma ♥

2010-05-04 @ 12:45:13
Postat av: M.

Lillebror är så fin så fin i sina nya jeans.

Även mössan passar perfekt. TACK!!!

2010-05-11 @ 20:05:36
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Skulle du kunna göra min en lite tjänst.

Gå in på min blogg kika igenom den lite och sedan kommentera det senaste inlägget om vad ni tyckte vad som va bra och vad som va dåligt.

du skulle verkligen göra min glad.

Kramar julia

2010-05-21 @ 22:09:19
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! Du har väl inte missat att rösta på din favorit när det gäller Johanna Ahlards robot tryck? Om du inte har röstat gå gärna in på min blogg och lägg din röst. Mvh. Jessica

2010-05-23 @ 21:07:52
URL: http://gulludden.blogspot.com
Postat av: Anna, od Andulky

Supertuffa fickor! Jättefina byxor!

2010-06-13 @ 08:54:42
URL: http://odandulky.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0