Utmanad ...

Blev utmanad här i dag...vet inte riktigt vad det innebär men jag följer instruktionerna.

3 namn jag går under: Karolina,mamma...ja ,det är nog alla...kommer inte på någon annat just nu.

3 saker som skrämmer mig:
Att förlora mina nära eller att de ska bli allvarligt sjuka. Att detsamma ska hända mig. Att så många människor i världen får lida på olika sätt genom fattigdom,orättvisor,krig och sjukdomar.

3 saker som jag har på mig:
Glasögon...nya och snygga! Mina helt underbara velour byxor eller kjolar med mudd. Bomulls linnen och tröjor.

3 sanningar:
Jag är rädd för hundar pga av att jag blev biten som barn. Vill jobba med ESTER & KONRAD men vet inte om det är möjligt i framtiden pga mitt funktionshinder. Jag är nog socker beroende...kanske pga av att jag är mycket trött eller för att jag ammar ??

3 saker jag verkligen vill ha:
Fred och vördnad-ödmjukhet för oss själva och för vår underbara jord.
En flaggstång...våran gick av när vi skulle måla den.
Att någon snälling kunde komma och fixa det lilla vi har kvar att göra på vårt hus.

3 pysslare som jag skickar vidare dessa frågor till:
Mysungar, Ett tu tre, Ellilo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0