Poppis bralla !

Intresset för Bästa Byxan sprider sig...Har några beställningar jag får ta någon dag när jag mår bättre. Just nu...hela hösten egentligen har jag varit urdålig i nacken med värk . Huvudvärk som inte alls varit kul. Ibland har jag struntat i den en stund bara för jag blir så ur less och knåpat på något en stund ändå. Vänta till det blir bättre går ju inte för det händer så sällan,tyvärr.

Ja,ja det blev en stooor parantes. De här byxorna i fin,fina färg kombos är till stor tjejerna.De är överlyckliga över att deras mamma syr...jag stolt !




Tänk bara om jag var frisk...jag har sååå mycket lust att jobba med det här men kroppen vill inte. Blir glad ändå när jag ser resultaten även om jag får lida efteråt. Det ger energi att ändå orka med värken...konstigt ,svårt att förklara. Ibland tror jag att jag ska gå under faktiskt men vaknar ändå med hoppet att den nya dagen ska vara hyfsat bra.
Kul ändå att göra någon enstaka beställning...bara få känna hur kuuul det är. Då blir jag glad...

Kommentarer
Postat av: amalia

är det emma som står modell för dom svarta och bruna byxorna? // amalia (i emmas klas)

2008-01-20 @ 09:30:52
URL: http://kollilo.blogg.se
Postat av: Karolina

Japp,så är det /Karolina

2008-01-20 @ 11:38:10
URL: http://esterochkonrad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0