Min egen Sagotröja á la 70-tal.

Den här underbara skapelsen hade jag som liten på 70 talet. Det är en FIX storlek 100. Jag har använt den ifrån ca 9 månader till 4 års ålder till mina barn. De har verkligen älskat den och varit en favorit. Tröjan ser inte ens urtvättad ut ...fantastisk kvalitet.

image183

Här är det lillemannens tur att ärva.


Sen hade jag det här underbara nattlinnet..jag är väl 2,2 år ungerfär på bilden. Jag har tipsat Småfolk om detta mönster...får se om det kommer på någon fin skapelse hos dem. Jag skulle vilja trycka upp det själv som tyg...det är såååfint.


Kommentarer
Postat av: Y

trycker du upp tyget med paraplyer köper jag några meter, lovar :-)

Fina saker du syr!

2008-05-15 @ 21:18:16
URL: http://syltigochsaftig.blogspot.com
Postat av: Karolina

Y:Roligt att du tittat i arkivet. Ja, visst skulle det vara en dröm att trycka upp.Kanske senare,vem vet ;-) /Karolina

2008-05-16 @ 13:06:18
URL: http://esterochkonrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0