Brallor,brallor...




Min lilla Pingla har växt så det knakar i sommar.
Några mysiga velour brallor i storlek 122-128
att ha under overallen var passande tycker jag.







Jag har mycket fina tyger hemma både i interlock och velour.
Oftast så syr jag ju till barnen men jag fick mig faktiskt ett par pösiga nästan haremsliknande
sköna brallor också.

Jag sydde dem i Eisers underbara interlock trikå
.De är mörkt mingröna och mörkt lila randiga med svart mudd.
Kanske inget jag skulle gå ut i
men hemma är de underbara...vi får se.
Jag är egentligen ingen fantast av starka färger på mig själv men dessa var riktigt coola och fina.








W är son till en av mina vänner. Har har samma funktionshinder som jag
och på något sätt passar just den modell som jag syr så bra på oss med EDS.

Jag är han personliga leverantör av byxor. Han använder dem i princip alltid
och det är ja  glad för...bra betyg.

Nu behövde han svarta och beställde 2 par.

Såhär fin blev han.






Har kommit fram tll en ny mössmodell...bilder kommer snart!







Kommentarer
Postat av: Cia

Gillade verkligen gröna tyget med stjärnor, ursnyggt.

Förresten den där W verkar vara en go kille, och bra smak har han ju oxå ;-)

2009-11-09 @ 19:12:48
URL: http://jojocia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sååå fina dom är! Har letat efter det sista du visade i svart. Med mudd upp som är bred & muddar nertill. Men dom finns ingenstanns!

2009-11-16 @ 23:35:16
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0