Paketet har kommit...och en fin liten Diti.

Mitt Give and Get paket kom i slutet av veckan. Jag har inte haft möjlighet att blogga om det förrän nu.
Min guuube har bytt dator här hemma så det blev lite strul.

I alla fall...jag är jätteglad över de fina sakerna jag fick. Det är otroligt roligt att vara med i den här paket bytar klubben.

I paketet var det:

* Ett par jätteläckra byxor i retro stil till Lillemannen. I brunt bomullstyg kantade med vitt band med små rosa djur på.    Knapparna är i trä...helt underbara. En dragkedja som en fin detalj framtill.

* Ett fint tygstycke i vit-rosa Eiser trikå...tror jag.

* En ekologisk tvål som luktar jättegott.

* En tub med små bin på med lotion för händer och fötter...välbehövligt kan jag säga.

* Choklad i en fin förpackning till mig...har gömt den i mitt syrum...hi,hi.

* Sen fick jag en bok som inspiration för hemmet...jättekul!

* Ett tygband






     



TACK SÅ MYCKET MIN HEMLIGE VÄN! JAG HAR ÄNNU INTE LISTAT UT VEM DU ÄR MEN JAG JOBBAR PÅ DET.


Fin Diti !

I förra inlägget skrev jag om ett par finbyxor jag sytt till Diti. Här är han uppklädd med en väst som jag sytt av min morfars älsklings skjorta. Under har han en vit sjkorta med stråveck ....och en bil i




 

 

 

            

 

 

 

        


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina retrobrallor du fick i paketet!! Hela paketet var jättefint, men jag diggade brallorna en massa.

2008-10-05 @ 13:48:17
Postat av: mysungar

Vad go´ han ser ut, lilla "gubben" :-) Kul att få se de fina finkläderna!

/Maria

2008-10-05 @ 22:30:38
URL: http://mysungar.blogg.se/
Postat av: clara

jag är helt sjukt imponerad av dig. jag vill ha en mössa! en GUL varm mössa med svart/vita ränder! gör en till mig gööööööör en!!!

2008-10-06 @ 10:10:56
URL: http://www.metrobloggen.se/heltcepe
Postat av: Agnetha

Jättefint!

2008-10-09 @ 07:22:42
URL: http://www.aggedesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0