KNOPP MÖSSAN & lite Strutar.

Den här gulliga lilla Knopp mössan är till lillemannen i julklapp. Förlagan är en mössa i fleece med små öron som jag gjorde till vår princess ängel när hon var ny. Jag har designat mönstret själv genom erfarenhet av måååånga mössor i mitt liv. Har alltid gillat att sy mössor till våra och andras barn. Den här har en jättefin passform...redan min favorit. Söt med lilla ögle knoppen där uppe. Sydde den i den finaste trikå jag känt i min hand. Mjuk och go.

image81



Ja...just det lite strutar också !



Kommentarer
Postat av: maria

hej kan man få beställa 2 mössor direkt av dig... hittar inga i rätt stl å färg på tradera... hör av dig. med pris och så. jag skulle ev vilja beställa en brun med grönt innuti i stl 3-6 mån och en till min i stl 50 52...i rosa utanpå och brunt...ev. Hör av dig

2007-12-10 @ 21:32:02
Postat av: Ellilo

Jättefin mössa den där med ploppen på!!

2007-12-12 @ 22:25:04
URL: http://www.ellilo-design.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0