Vill du köpa en bit tyg?

Hej igen!

Nej, jag ska inte sluta sy, men....Jag har samlat på mig alldeles för mycket tyger...( Hur nu det kan bli ett problem?)

Nu har jag flyttat och har inte plats för alla min enorma rullar tyg.
Det är mest Eisers fina tyger . Det jag fick veta då jag köpte dem var att de tillverkade förut Polarn och Pyrets tyger till deras kläder. Jag har inga vidare uppgifter på det, men en del ränder är exakt som deras . Kvaliteten är helt underbar. Jag har även andra ränder
och enfärgat , olika ribbat.








Det här är bara en del av Eisertygerna...


Jag har även velourer, fleecetyger, manchester, retrotyger...
Maila mig på [email protected] så kan jag kolla om jag har det du önskar,
eller för prisuppgift.

/Karolina

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så duktig kära mamma, puss.

2011-10-11 @ 20:07:38
Postat av: Karolina

Sötungen min! /Kram Mamma

2011-10-19 @ 21:28:55
URL: http://esterochkonrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0