Hemlis paket och massor av annat !

      


De här underbara sakerna hittade jag i mitt hemlis paket...

* Brun-orange trikå...mums !
* Färg till tryck och stämplar med en apa och ett lejon.
* Kantbant i velour...så coolt !
* Knappnålar med huvudknopp.
* Märkpenna.
* Ett äkta Mah Jong mönster...jippi !
* En fin,fin tunika som passar mig jättefint.

TACK UNDERBARA HEMLIS VÄN !




Ett byte med TISA resulterade i en härlig pösmössa till min äldsta dotter. Hon har virkat flera stycken till oss.





Jag skickade ett par svarta velour byxor med grå mudd till hennes Lilleman.
Och dessa två mössor till Tisa . Min andra dotter ville vara modell.


  


STRÖMMING skickade mig ett fint mönster som jag önskat ochsom tack
fick hon några plagg till sin lilla. (Bilden har jag lånat av henne)





Till min allra käraste syster har jag innan jul sytt en svart velour tunika.
Den har mycket dekorsömmar och puffade ärmslut. Storlek M.


       


   


Sen är jag faster till lilla M. Hon behövde en vårmössa och det blev då en oliv-brun randig knoppmössa.


 


Som tack fick jag en fin,fin täckning av henne själv och mina barn.
M är den i mitten som har ljust hår och är rosaklädd.



Kommentarer
Postat av: Strömming

Fint hemlispaket! MEn vem är din hemlige vän!?!

Mössan används varje dag och är så bra och fin! :D

2009-03-22 @ 13:38:33
URL: http://strommingdesign.blogspot.com
Postat av: Karolina

Jag får väl inte avslöja det ännu...hi,hi. /K

2009-03-22 @ 14:27:20
URL: http://esterochkonrad.blogg.se/
Postat av: m.

Tack för den fina mössan! Passade perfekt! Kram lilla m...som snart blir storasyster!

2009-03-25 @ 12:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0