Jag har fått mitt hemliga paket !!!




Ett härligt grönt förkläde i vaxdukstyg med katten Findus på...
en solhatt  i brun bomull med "Non stop" prickar på.

Mönster till solhatten, brun interlock trikå från E-slöjd...
en liten apa tryckt på en disktrasa...gullig!

Till mina torra händer en skön salva med olivolja.
Och...en T-Å-N-G till mina trycknappar....jippi!

Jag är superglad för det fina paketet...men som vanligt har jag ont i magen över mitt paket.
Varför är man så orolig?

Alla som syr till mig verkar ha respekt för min sykonst ...men jag kan bara säga...
-Sträck på er alla kvinnor! Ni är jätteduktiga själva också...


Lite mer bilder på hela paketet...



  

Tack min hemlige vän...alla delar i paketet var perfekt ;-)

Kommentarer
Postat av: Strömming

Vilket jättefint paket! Har en fundering om vem som kan ha skickat det!



Håller med om att det alltid är nervöst att skicka ett hemligt paket, om man har träffat rätt vad gäller mottagare. Och självklart ska vi alla sträcka på oss, det är verkligen duktiga sömmerskor allihopa på bloggarna!

2009-06-23 @ 21:09:02
URL: http://strommingdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0