BÄSTA BYXAN...till mig!!!

Sköna gröna olivfärgade velour byxor med oliva muddar...baaaara till mig själv. Vilken lyx! Men även ett par mörkt roströda med bruna muddar får pryda min ännu gravid knubbiga rumpa. (När försvinner den...han är ju 1,4 år nu?)

image110



Fint med märket baktill !

Om någon vill beställa något...byxor eller mössor så går det bra. Både barn och vuxenstorlekar på vissa modeller. Även gravida kan ha denna byxmodell. Jag måste bara ta hänsyn till kroppen och orken.
Men det är ok med försäkringskassan iallafall, den lilla produktion jag har...det är ju skönt. För det är ju så osäkert när jag kan och inte.Max man kan jobba är visst 1/8 del och jag är inte alls ens i närheten. Jag tror att det är ca 5 timmar i veckan...eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0