BÄSTA BYXAN i randigt.

Randigt var det här! De här byxorna ska jag sälja på Tradera tänkte jag. Brallan i lila-svart är i storlek 62-68 men kan användas redan från nyfödd då de sitter så bra. Rost och svart randigt blev också fint. Storlek 86-92. De är sydda i finaste trikå från E-slöjd.

         

Kan avslöja att jag håller på med helt underbara mössor...visst är de helt ok i fleece också fast jag tycker nog att i velour och i trikå som jag gör nu...då kommer verkligen till sin rätt . Kanske får det lov att vara en vårmössa snart? Bilder kommer sen. Mums!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina byxor du har sytt.
Jag undrar om dem går att beställa och i så fall
vad kostar ett par i trikå stl 92

Mvh Johanna

2008-01-31 @ 20:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0