Mer strutar i velour !

Sååå nöjd jag blev med strutarna i velour. Jättemysiga blev de. Lilla nyfödda Elmer ska få den randiga pyttiga...den blev så söt !

image11



Den här i svart och röd velour ska nog ut på Tradera tror jag. Hel fräsig blev den.



Den här specialaren har idag skickats till M som jag är faster till. Blir bra till svart overall.




Min äldsta fick bara nog idag. Städade undan i rummet som minstingen ska få. Jag skulle ha ett syrum var det tänkt. Så blev det också. Förut har jag sytt i köket och det är ju opraktiskt då vi är många i familjen. Nu står mina maskiner framme och jag har plats att klippa till på sidan om. I och försig på trädgårdsbordet men det får duga så länge,det är ju stort i alla fall. Tack för det pussunge!

Kommentarer
Postat av: Edyta (kajman)

Den bruna mössan är superfin

/e

2007-11-08 @ 21:23:10
Postat av: Karolina

Tack...det tycker jag med .Den är nog sötast av alla jag gjort. Den minsta är det i alla fall. /Karolina

2007-11-08 @ 22:46:45
URL: http://esterochkonrad.blogg.se
Postat av: carina

hej, hittade din sida via tradera. Strutmösorna ser verkligen mysiga ut, särskilt den randiga är jättefin. Hoppas du fortsätter att lägga ut bilder på saker du syr

2007-11-14 @ 17:28:05
URL: http://rinosyr.wordpress.com
Postat av: Karolina

Carina : Tack! Jo ,jag lägger upp bilder eftersom
så ta en titt ibland ./Karolina

2007-11-14 @ 18:41:22
URL: http://esterochkonrad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0