LUVAN är född...och Strut karameller i velour.

Efter nästan 4 veckors stora problem med min nacke och därmed huvudvärk samt konstigheter utöver det
vanliga kände jag att det var dags igen...att knåpa ihop något.

Luvan är här..."rödluvan" kanske just den här men är fin i alla tänkbara färger. Den kan man ju även tänka sig i trikå...fleece kan funka också.

image34



Stutmössorna blev som karameller den här gången.





Sen blev det en pytte,pytte till en nyfödd i brun fleece med klar grön insida. Det ryms bara en tryckknapp under hakan.




Nu är det bara att hålla tummarna att jag inte behöver vara så dålig i kroppen som jag varit. Jag har bara suttit små stunder vid maskinerna...hoppas det funkar!

Kommentarer
Postat av: Jättefina luvor!

Så fina luvor du har gjort!!

2007-11-19 @ 21:53:15
URL: http://www.ellilo-design.blogspot.com
Postat av: sofia

Hej! Urrrrrrr sköna grejer du sey *såååå avis***
Priser på detta?

2007-12-02 @ 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0